Vad letar du efter?
Stäng

Fakturafrågor

Fakturafrågor

För smidigast hantering kan du anmäla autogiro direkt via din internetbank. Ditt betalarnummer är

Fakturafrågor

Om du har bytt bank och fått ett nytt betalkonto behöver du ändra dina

Fakturafrågor

Från och med oktober tillkommer en extra post på elräkningen för alla våra elnätskunder:

Fakturafrågor

Du kan betala fakturan till oss på flera sätt, välj den modell som passar

Fakturafrågor

Du kan se om din faktura är betald genom att logga in på Mina

Fakturafrågor

Din autogirodragning görs alltid på förfallodagen, vilket är den sista vardagen i månaden.

Fakturafrågor

Ditt kWh/pris baseras på ditt eget användarmönster dvs vilka tider på dygnet du nyttjar

Fakturafrågor

I Boo energi appen kan du enkelt följa dagens spotpriser timme för timme, du

Fakturafrågor

Kunduppgifter: Här ser du vilka uppgifter vi har på dig som kund t.ex. kundnummer,

Fakturafrågor

Det dröjer en dag innan vi får din betalning redovisad från banken. Därför kan

Fakturafrågor

Vi gör totalt fyra dragningsförsök, alltså, på förfallodatum samt de tre påföljande vardagarna. Får

Fakturafrågor

På baksidan av fakturan finns uppgifter om elanvändning och kostnad. Det totala elpriset innehåller

Formulär